Serpentes: Moje nová hra pro WP je venku

Den D je tu – moje nová hra Serpentes vyrazila přímo do Windows Phone Store. Pokud tedy máte rádi hada (dokonce s módem pro dva ;)) a zároveň vlastníte Windows Phone, neváhejte a jděte si hru stáhnout.

Hodnocení potěší, to pozitivní tuplem. 🙂

2 responses to “Serpentes: Moje nová hra pro WP je venku

  1. Hrál jsem od Tebe piškvorky. Taky fajn, akorát proti mobilu by to mohlo být o něco složitější 🙂

    • Ahoj,

      díky za komentář. 🙂
      O vylepšení piškvorek jsem také uvažoval, ale zatím se to jeví trochu nad mé možnosti.
      Každopádně bych se na ně v budoucnu rád podíval. 😀

Zanechat Odpověď

