BomberMan: moje nová hříčka ve WP Store

Už dlouho se na blogu neobjevilo nic nového. Důvodů je více a rozhodně mezi ně patří i fakt, že jsem poměrně časově vytížen. V každém případě jsem konečně našel čas a chuť dodělat hru, která byla po technické stránce téměř hotova již pár měsíců zpět, ale bohužel se nenaskytlo moc příležitostí na dodělání obsahu a doladění.

5179d56b-c1d5-4657-ac73-4caa3ec571eb

Hlavně tento týden se naštěstí nějaký čas našel, tudíž nebudu zbytečně zdržovat a jen nové dílo krátce představím – jak už vyplývá z titulku, pojmenoval jsem hru (poněkud neoriginálně) BomberMan, tudíž už asi každý ví, co od titulu očekávat. Po technologické stránce jsem se opět rozhodl využít XNA – řekl jsem si, že „do třetice všeho dobrého“ – pravděpodobně se tak stalo naposledy, tudíž doufám, že se jedná o důstojné rozloučení. :3

Hra je šířena zdarma a bez reklam ( „třikrát a dost“ 😀 ), tak doufám, že se bude líbit a pomůže vám alespoň občas ukrátit dlouhé chvíle. Stahovat můžete pomocí tohoto odkazu nebo QR kódu níže, (5*) hodnocení neurazí. 😀

stažený soubor

Edit: článeček o BomberManovi na WMPoweruser! 😉

Zanechat Odpověď

